Margaritas, západy slunce a hory jídla

Druhý den, paní Romance a já jsem byl na silnici, která jezdila po oblasti Daylesford v Country Victoria. Je to okouzlující oblast Austrálie, stejně jako pokud máte někdy šanci, vyberte ji (tady je náš zábal Daylesford a také 7 důvodů, proč tam musíte jít).

Paní R každopádně na cestě identifikovala, o čem věřila, že jsou ovce v oblasti blízkého. V této venkovské části světa zcela přirozená. Byla velmi nadšená … ale ukázalo se, že jsou kozy. To není ani tady, ani tam myslím. Paní R byla vychována ve městě a také – podle vlastního přiznání – její chápání volně žijících živočichů bylo omezeno na Roadkill a cokoli, co by mohla vidět na velikonoční show.

Když si paní R uvědomila tuto situaci chybné identity, nakonec byla spíše odrážející: „Nezabýt černošná stejně jako bílá ovce, že?“ přemýšlela.

“Ne, fakt ne. Normálně jen jeden nebo druhý. “

A pak přišla bomba, která mi vyhodila mysl.

Jsou ovčí všechny albinos?

Neexistuje žádná akce.

Takže stejně, Kalifornie! Právě tady jsme. Náš druhý týden. Nechte deník začít!

Pondělní ráno. O víkendu, který se právě stalo, stále bzučíme. Nejen Halloweenská noc v San Diegu, která byla nejen legendární, ale mimořádná zábava, ale také v sobotu, stejně jako nedělní slavnosti ve Starém Městě San Diego.

Mexická událost Dia de los Muertos – nebo den mrtvých – je neuvěřitelná. Všichni si obléknou, mají své tváře namalované ve stylech lebky cukrové lebky a také visí ve Starém Městě. Je to typ uznání a vzpomínka na ty, které se líbily, ale není to Maudlin nebo ponuré; Je to opravdu oslava. Existuje přehlídka s primární ulicí vedenou kapelou Mariachi.

Průvod začíná v parku – jedna z nejstarších částí Starého města (hádejte, že je to docela staré!) A dokončena na starém hřbitově, s hroby, které se datují až do prvních osadníků v 18. století.

Skeletony rozmístěné kolem místa – jako je toto – se zpočátku zdají trochu strašidelné, ale vůbec to není. Barvy a symbolika v kostýmech i v návrzích vedou k poněkud zajímavé podívané.

Samozřejmě, s každou oslavou, dokonce i ten, který si vzpomíná na mrtvé, je tu koktejl! Naše margarity při večeři jsou ze speciálního menu Dia de los Muertos … stejně jako nejsou špatné!

Paní Romance se dnes rozhodla, že se dnes odhlásí. Popsal jsem oblek, ale ona je ta, která fotografuje! Toto je muzeum Guy v krásném parku v San Diegu.

Paní Romance, stejně jako jsem se rozhodl vybrat si procházku po městě dnes. Vyskočili jsme do obchodu Metropolitan Outfitters a objevili jsme to na displeji: je to kniha paní Romance Buns, Braids & Twists. V Americe se to nazývá její kniha Romance Book. Ve Velké Británii se nazývá adresář účesu a také v Austrálii – programu – nazývá se vlasová romance!

Ale přesně to, jak je to cool – paní R je nesmírně nadšená. Obzvláště jako její kniha je vedle Leny Dunhamové a také jako autobiografie Amy Poehlerové! Výborně, paní Romance!

Abychom oslavili knihu paní R (a ošetřují si nohy zpět k normalitě po docela legendární procházce), v našem předměstí Hillcrest se napínáme do trochu baru. Tyto zamrzlé margarity jsou pro pár 10,50 $ – a také je v každém skle asi 750 ml! Věřím, že se na toto místo vrátíme.

Říká se tomu Fiesta Cantina na univerzitě i na 3. Avenue. Odkazovali bychom na jejich webové stránky, ale mají hroznou autoplayovou hudbu, která nás obtěžuje. Bar je opravdu skvělý!

Musel jsem vstát a také vrátit půjčovnu aut a nákladní automobily. Je to spíše blízko k letišti, ale vzhledem k tomu, že letiště je poměrně blízko města, rozhodnu se jít domů. Na cestě to považuji za spoustu neobvyklé ulice. Vidíte, v Americe se může skutečně vyskytnout cokoli!

Dnes chodíme na procházení snídaně. Z město je toho tolik, že jsme typem ohromeni. Nakonec jsme se kachny do místa zvaného The Fig Tree Cafe. V této fázi to nazýváme brunch – ale s cílem jít na oběd s jedním z našich přátel se snažíme a udržujeme jídlo malé.

To, co očekávám, že bude jen sendvič, se ukáže jako krvavé obrovské! Toto je můj „Eggwich“. Má v sobě nejméně dvě smažená vejce, hromadu kojeneckého špenátu, sýra mozzarella, křupavé slaniny v (to, co mám podezření, je smažené) briochový chléb. Rovněž zahrnuje hromadu domácích brambor … jo, jsem plný.

Mimochodem, teď jsem se dozvěděl, co tato služba „přes snadné“ znamená. Je to podobné tomu, co typu telefonního hovoru, který se vaří na různých úrovních. „Over Easy“ je opravdu rýma, „na střední“ je místo, kde se žloutek vaří s tekutinou uprostřed a „přes tvrdé“, kde žloutkový a vařený pevný.

Část „přes“ označuje EGG převrátil a vařil na obou stranách. Jinak je to „slunečná strana nahoru“. Tento styl je riskantní, pokud se vám nelíbí bílá trochu rýma, což je, pokud jde o mě. Žádný požadavek na výstřední vejce. Bleh!

Je tedy čas na oběd, stejně jako my i my dobrý přítel Mona vyrazíme na Objective Beach, která je docela blízko města. Máme procházku podél písku a pak zpět stejně jako promenáda na oběd. Když přemýšlím o mém obrovském brunch, nastoupil jen asi před dvěma hodinami, trochu se obávám, co jíst.

Velmi rozumně, paní Romance, stejně jako vybírám něco, co se má sdílet. Nachos. Nemůže být také dobře naplnit, že? Mona také dostane pár křídel drůbeže (má ráda její křídla, dělá Mona!). Když však přijde naše nachos, je k dispozici v kovovém podnosu a vypadá také mnohem více jako Kilimanjaro než jídlo. Toto je největší talíř všeho, co jsem kdy viděl. Je to absurdní.

A není to jako by to bylo jen polevy na obrovské hromadě žetonů. Ne ne ne. To bylo velmi pečlivě vrstveno, aby se zajistilo, že pokaždé, když věříte, že jste to porazili, a také snědl všechny velké kousky, je tu mnohem víc. Je to trochu jako Tetris. Věříte, že jste to dokončili, pak začne další úroveň.

Neexistuje žádná metoda, ať jsme se s tímto monstruem mohli dostat, a tak jsme zabalili to, co zbylo (jako v mnoha z nich), stejně jako večeře a nejpravděpodobnější tříděná snídaně!

Zde je objektivní pláž. Krásné, ne? Vede to z Pacific Beach, která se táhne zpět za námi a míří na sever. Nemůžeme uvěřit, že je to listopad!

Dnes se rozhodneme modifikovat umístění kanceláře. Toto je Hotel Del Coronado na západní straně Coronado – typ poloostrova, který běží rovnoběžně s pevninou. Tento hotel je obrovský a také poněkud okouzlující. Tady je bar, který se přehlédne na pláž, takže tam míříme, notebooky v ruce!

Tady je bar v hotelu Del Coronado. Byli jsme tady hodně dne. Nyní je to západ slunce, takže jsme se sbalili a také jsme si vytvořili naši metodu na pláž na procházku podél okraje vody.

Paní R se rozběhla jako blázen, když získala nějaké fantastické záběry s naším novým Olympus OM-D E-M1. Je mnohem snazší využít než její starý DSLR. To má dokonce i volbu závěrky dotykové obrazovky, aby bylo mnohem snazší vybrat si, kde chcete, aby se vačka zaměřila … stejně, když mluvíme o zaměření, přesně jak krásně paní R v tomto západu slunce?

Titulní fotografie v horní části tohoto příspěvku je také od dnešního západu slunce. Toto je opravdu skvělá část světa.

Konečně! Náš čas přišel. Dostali jsme se na „n“ out burger místo! Paní Romance mluví o těchto hamburgerech vzhledem k tomu, že začátek loňského roku! Vidím, o čem to všechno je-moje double-double je extrémně chutná. Udělal jsem trochu snoopingu, jak se zdá, že dvojitý (dvojitý maso i dvojitý sýr) byl kolem toho, že rok 1963, takže je to vyzkoušený a kontrolovaný recept!

Myslím, že byste mohli uvést, že je to verze Shake Shack na západním pobřeží na východní straně země.

Dnes jsme zpět v Balboa Parku – v muzeu Guy, které paní R fotografovala druhý den. Existuje výstava o historii piva, takže mě to přirozeně zajímá! Musím říct, že je to trochu ohromující, i když tato zeď všech různých slov pro pivo je poněkud dobrá. Pod velkou část z nich je trochu pravda o pivu.

Záda zdi klesá na trochu technologie piva a ukazuje přesně, jak se pivo vyrábí.

Zbytek muzea je poměrně zajímavý, s velkým množstvím různých aspektů o tom, odkud chlap pochází. Existuje docela příšerný starodávný egyptský bit, který má skutečné mumifikované zbytky. Paní R se nelíbí takové věci, ale to je v pořádku – jsme na drink po tom!

Chodili jsme dlouho po muzeu. Veškerou metodu jsme šli dolů po Páté Avenue, pak na čtvrté, třetí, na šesté trochu – věřím, že jsme úplně prozkoumali čtvrť Gaslamp, stejně jako se dvěma zastávkami doplňování.

Úplně první Pitstop byl Magnolia Tap & Kitchen na 6. Avenue i E Street. Vynikající bitové místo. Pak jsme se zastavili v hoppingu prasečího gastro-pub na 5. třídě mezi ulicemi G a F.

Pak jsme si připili naše bedra – ať už to naznačuje cokoli – a také jsme se vydali na všechny metody zpět do Hillcrestu a také do Fiesta Cantina. Kde jsme okamžitě dostali dvě z těchto příšer. To jsou margarity, ale protože jsou přes 1 litr (36oz), rád jim zavolám „megaritas“! Objevujeme se pít i spoustu těchto příšer a také hraní drag Queen Bingo (jsme nevyhráli), gigantický odkaz 4 (paní Romance je nějaký typ odkazu 4 savant), stejně jako potom charades/pictionary – které my vyhrál!

Dnes ráno jsme se rozhodli zamířit na Pacific Beach – nebo PB svým přátelům. Toto je na severním konci Objective Beach a jeho hory Nachos. Molo – Crystal Pier – má na sobě hotel! No, je to mnohem víc jako dva řady BUngalows a také ulice, kterou můžete stejně řídit.

Výhledy z pod molo jsou fantastické a také tak osvěžující voda. Dnešní je opět tak horká. Nezdá se, že vůbec míříme na zimu.

Dnes večer jsme se vydali na výlet zpět do San Diega Old Town. Toužíme pro trochu tradičního mexického jídla – stejně jako mnohem konkrétněji, visel jsem na doutníku.

Paní Romance se velmi dobře dohodla, že se mnou půjdeme do Churchill Cigar Cigarget Lounge na San Diego Avenue. Je to nejlepší místo pro kouř – dokonce tam objevujeme backgammon desku. Paní R je v této hře docela skvělá, kromě odkazu 4, víte!

Dnes ráno platíme kousek Itálii návštěvu. Mají farmářský trh – „Mercado“ – týdně zde a také blokovat celou cestu. Stánky jsou úžasné. Tolik čerstvých tvorby, to je také tak přátelské k rozpočtu. Dělá takovou úpravu od pěstitelů Sydney i trhů zemědělců.

Ale nejlepší ze všeho je bezlepkový stánek dortu. Paní Romance zvedne několik pozoruhodných věcí pro dezert … včetně lepek bezplatným dortem! Un. Slyšel. Z!

Chcete-li hrát další věci v San Diegu, možná se budete chtít podívat na našeho průvodce prvním časovačem po San Diegu!

Čas večeře! Neměli jsme sýrový večeři po věky. Takže se dostaneme do nějakého prosscuita, česneku Sopressa a nějaké Salami, nějaké Gorgonzola, trojitý krém brie a některé sušenky. Samozřejmě pít paní R zasáhne rosé a já se zasekávám do regionálního piva.

Ballast Point Brewing Business – kromě toho, že dělá docela skvělý gin – dělá IPA s názvem Sculpin. Všechna jejich piva jsou pojmenována po různých rybách a také jsou vařena právě tady v San Diegu.

Poslední slovo musí jít na mou milovanou fotografii týdne-tuto dodávku jsem identifikoval na metodě zpět z odhození našich automobilů a kamionu v půjčovně.

Toto je nejlepší příklad přesně toho, jak zásadní je zkoumat název vašeho podnikání, než se stane značení. V Americe ARS nic nenaznačuje. Austrálie, NZ, Velká Británie, zástupce Irska, ARS Instalatérství by navrhovalo jinou službu, než je zamýšlená!

Jaká je největší margarita nebo nachos, které jste kdy konzumovali? Přesně jak mnoho jazyků můžete uvést slovo „pivo“? Jsou všechny ovčí albinos? Řekněte nám v komentářích!

Obrázky MR a také paní Romance pomocí Instagramu: @Mrandmrsromance, @Hairromance a také programu @angrybastard!