Souostroví Quirimbas, Mozambik: Matemo Island & Rolas Island – Paradise v rámci komárů

den 4 a 5 v souostroví Quirimbas byl ještě více zkušeností než předchozí dny. Najali jsme si kapitána, tým i loď a také jsme se vydali na vyzkoušení dvou z blízkých ostrovů Matemo i Rolas.

Nastoupili jsme na náš Dhow (tradiční mozambikánská loď) a vyrazili také s úplně odstraněnými tyrkysovými vodami. Když jsme zaokrouhlili velký písečný tyč, který se vynořil do moře, byli jsme v úžasu toho, co jsme viděli. Extrémně dlouhý úsek zcela bílého písku a odstranění, jak mohou být voda ležená před námi. Na jednom konci ostrova byl jeden speciální (a extrémně drahý) letovisko a na druhé straně byla vesnice.

Příjezd na ohromující ostrově Matemo, Mozambik

Nick & Henrik na lodi na ostrově Matemo, Mozambik
Rozhodli jsme se zřídit tábor mezi nimi. Kemp nás zahrnoval nastavení lana mezi dvěma palmy a také připojení našich 3 komárů k lanu. Učinili jsme z oblasti Sandy vlastní a také přestavěli poškozený dřevěný chatrč pro nějaký stín i úkryt. Nick i Henrik si osprchoval láhev, Alice, stejně jako jsem udělal odpadky a také zametl veškerý přebytek čistý a také vytáhl jakýkoli typ nepříjemných plevelů i skal.

A tady to máte, tábor!

Když jsme slunce zakládalo, všichni jsme šli na plavání a také ukázali, jaké štěstí máme na tak fantastickém místě … a mít to v podstatě pro sebe. Té noci po chutné večeři čerstvě chycených ryb i rýže jsme si vyvinuli velký oheň na pláži a také si užili hvězdy, jakož i Henrikovu ukulele, než ji nazývali noc. Spali jsme přímo pod hvězdami v našich svěžích komárech s listem na zemi a přikrývkou nad námi, byla to dokonalost.

Tábor na noc na ostrově Matemo, Mozambik

Následující ráno jsme byli brzy, abychom porazili příliv a udělali jsme naši metodu na blízký ostrov Rolas. Opět ohromující, ohromující ostrov. Tentokrát byla to úplně neobsazená, s výjimkou extrémně malé rybářské vesnice. Zřídili jsme náš tábor a uvolnili jsme se ve stínu mezi plaváním v křišťálově čistých, perfektních vodách.

Tyto dva ostrovy jsou požehnány nejkrásnějšími plážemi a vodami, jaké jsme kdy viděli na našich cestách, a také to uvádí hodně přemýšlení o místech, která jsme viděli! Plavali jsme, číli jsme, napojili a jedli jsme po celý den a byli jsme v celkovém relaxačním režimu. Ten večer po úžasném západu slunce jsme měli ještě jedno chutné jídlo Grouperova guláš s rýží a my 4 z nás vyšli na obrovský bílý pískovec a vyvinuli se oheň.

Ukončili jsme si ukončení, dokud jsme sotva mohli mít oči otevřené. Je to fantastický pocit najít někde tak vzdáleného a také být jedinými turisty na ostrově, stejně jako na míle ve všech směrech. Ještě jeden vynikající den v ráji.

Darice na lodi z ostrova Matemo na Rolas Island, Mosambik

Příjezd na krásném ostrově Rolas, Mozambik
Vykládání lodi na ostrově Rolas, Mosambik

Nick z nás dělá oběd nad ohněm, Rolas Island, Mosambik
Náš tábor na noc na ostrově Rolas, Mosambik

Nádherný západ slunce – Rolas Island, Mosambik
Čtyři z nás si užíváme noční oheň na Sandbar – Matemo Island, Mosambik

Po 3 dnech na těchto fantastických ostrovech jsme zabalili tábor a také potřeba, abychom opustili ostrova Rolas brzy, abychom mohli porazit přílivy. Rozhodli jsme se udělat zastávku na ostrově Matemo na nějaké ranní plavání, fotografie a relaxaci, než se vydáme na cestu zpět na ostrov Ibo.

Chůze směrem k ohromujícímu Sandbar – Matemo Island, Mosambik

Oslepující bílý písek a křišťálově odstraňují vody na ostrově Matemo, Mozambik
To je život! Matemo ostrov, Mozambik

Naše lodic pro plachtění ohromující souostroví Quirimbas. Matemo ostrov, Mozambik
Krásná pláž na ostrově Matemo, Mozambik

Whoooo hoooo! Kozy na silnici milující život na ostrově Matemo, Mozambik
Na pozdní odpoledne jsme se objevili zpět na africkém hrnciOon a také byli rádi, když znovu viděl Stephane (a jeho vaření). Výlet byl báječný, něco, na co my čtyři nikdy nezapomeneme. Ten večer jsme se museli rozloučit s naším novým dobrým přítelem Henrikem. Potřeboval se pohybovat, než vypršel jeho vízum, ale Nick, Alice, stejně jako jsem se rozhodl strávit ještě jeden den na ostrově Ibo a užíváním života v klidu.

Bylo to emocionální sbohem, protože jsme skončili s Henrikem poněkud blízko, stejně jako nám budeme chybět s ním velmi mnoho. To je metoda backpacking, vyrábíte speciální pouta s lidmi s těmito fantastickými zážitky a nakonec jste byli okamžitými přáteli. Doufáme, že se s ním budeme v kontaktu a možná jednoho dne znovu uspokojí, ať už na silnici nebo v Německu.

Další den na ostrově Ibo byl perfektní. Užili jsme si Stephaneovo vaření i Nick, stejně jako jsem chodil po celém ostrově, který uspokojil regionální lidi a také jsem pořídil nějaké fotografie vesničanů i jejich každodenního života. Být na ostrově Ibo bylo jako vstoupit do časové osnovy. Neexistují žádná auta, lidé využívají studny pro jejich zásobování vodou, kuřata i kozy toulají po ulicích, napájení se ve večerních hodinách uzavírá a jídla si užívají svíčky.

Lidé byli tak přátelští a velmi šťastní, že nás viděli, je to extrémně bezpochyby místo a my jsme měli nesmírně šťastní, že jsme to viděli v tomto stavu. Jsem si jistý, že to skončilo v nadcházejících letech velmi prominentní na turistickém radaru.

Domov vesničanů, ostrov Ibo, Mozambik

Darice vyzkouší regionální metodu přinést věci! Ibo ostrov, Mozambik
Mozambický chlapec. Ibo ostrov

Hřbitov na ostrově Ibo, Mosambik
Darierie s regionálními ženami – Ibo Island, Mosambik

Roztomilé mozambické mladé, kteří mávají na kameru. Ibo ostrov
Získání rychlého oholení na ulicích ostrova Ibo, Mozambik

Darierie s některými vesnickými dětmi, ostrov Ibo, Mozambik
Rozloučili jsme se s Stephane a my tři jsme nastoupili na extrémně malou, extrémně přetíženou loď zpět na pevninu, kde jsme chytili autobus zpět do Pemby. Výlet byl mnohem lepší (stěží) než výlet tam v zadní části Urikova džípu. V našich životech jsme však nikdy nebyli tak špinaví! Cesta byla extrémně hrbolatá, extrémně špinavá silnice a my jsme potřebovali nechat okna otevřená, abychom se nepotili do úplné dehydratace. Než jsme dorazili do cíle, byli jsme zakrytí hlavou až k patě v pokutě, červené zabarvené africké nečistoty a naše tváře vypadaly, jako by byly v něm natřeny.

Extrémně plná výlet lodí zpět na pevninu, souostroví Quirimbas, Mozambik
Kozy na silnici na hrbolatém, špinavém výletu autobusu zpět do Pemby

Mozambikánská dáma se svým dítětem na její straně – na metodě zpět do Pemby, Mozambik
Místní mladí nadšeni, že nás vidí v autobuse, Pemba, Mozambik

Po jízdě jsme se rozloučili s naším novým dobrým přítelem Alice. Chytila ​​let z Pemby, stejně jako Nicka, stejně jako já jsem dělala naši metodu o něco dále na jih na ostrov Mosambik. Rovněž nám bude chybět cestování s Alice velmi velmi, stejně jako nakonec jsme s ní také opravdu blízcí přátelé. Bylo to hezké cestování s jednou další dámou a také být schopna nechat ženu mluvit jednou! Kromě několika dalších párů, které jsme se setkali, se zdá, že se zdá, že se obvykle spojuje s samostatnými mužskými cestovateli. Jsem si jistý, že s ní budeme mít v kontaktu a nikdy si nebudeme pamatovat jedinou osobu z Lucemburska, které jsme kdy potkali.

Jako tento příspěvek? Připnout!

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou partnerem Amazonu a také přidružením pro některé další maloobchodníky. To znamená, že provádíme provize, pokud kliknete na odkazy na našem blogu a nakupujete od těchto maloobchodníků.